Lite gehör som hjälp på traven

Sitter och lyssnar på podd. Härlig kväll faktiskt. Inte ofta jag ger mig själv tid att bara sitta ner och inte göra så mycket, men ikväll är en sådan kväll 😊

Har varit på jobbet igår och idag. Det känns bra! Igår efter jobbet träffade jag Johan också. Vi lagade god mat hos honom och såg på serier. Sen cyklade vi hem till mig och sov, mysigt var det  😊 nu kommer vi inte ses förän på lördag. Men då ska vi å andra sidan fira aästt hab tagit sin examen 🎓😃

Idag på jobbet kom min chef och ville prata lite med mig. Hon berättade att hon hade tänkt mycket på mig och på min frånvaro på jobbet. Där ett tag var jag rädd att hon skulle säga till mig att jag måste sjukskriva mig, eller att jag måste gå från jobbet för att jag inte kan vara kvar (det är mycket skit som pågår på jobbet nu, så tyvärr känns det som att man kan vänta sig lite vad som). Men det hon ville erbjuda mig var en läkarkontakt och sjukgymnastik via Previa💙 

Det kändes lite som en andra chans eftersom jag inte fick gehör av min husläkare gällande att lämna prover. Så just nu känns det faktiskt rätt bra, även om jag inte gillar att lämna prover och grejer. Men jag vet att jag behöver ha svar i längden, så jag är tacksam 😊









Till top