Sneaky

Igår fick jag en längtan tillbaka till resan till Kiruna och Jukkasjärvi och jag började titta på bilder och filmer från resan. Jag fastnade på filmen från Jukkasjärvi då jag och Lars ligger i sängen på hotellrummet och slappar. Lars låg och kollade inställningarna på kameran inför bröllopet och gjorde således något seriöst. Jag däremot hade lite tråkigt, så jag smygfilmade honom. Igår skickade jag den filmen till honom så han fick se den för första gången Och därefter följde en rolig konversation som gjorde att jag skrattade högt för mig själv  😁

Lars: Jag ser att någon har gjort det där förut... 😉
Jag: Jag vet inte vad du pratar om 😇
Det kan hända att jag även råkade hoppa lite i sängen en stund.. 
Lars: Jo, men det är du inte ensam om.
Jag: Haha va?!
Lars: Inte bara fick vi ju besök av Peter, jag tog en åktur själv.. 
Jag: Det var som fan. Du är en man full av överraskningar du. Som ett kinderägg
Lars: Tråkigt vore väl livet annars?
Jag: Ja verkligen. Men.. Gick du tidigare från frukosten på Christoffer och Maries bröllopsdag för att hinna hoppa i sängen? Eller när han du göra det utan min vetskap? 😂
Lars: Kommer du inte ihåg att jag var själv nån halvtimme/timme, innan vi spelade uno som du inte var med på?
Jag: Haha just det. Faan då hoppade du ju innan mig!!
Lars: Man får vara snabb!


Till top