I'm a mess right now

Jag har en period av dålig sömn och en period av att inte vara nöjd med vart jag är. Jag har svårt med att vara i nuet och kommer på mig själv med att hela tiden längta framåt. När jag är hemma vill jag till jobbet och när jag är på jobbet vill jag hem. Undra vad det grundar sig i?

Allting går egentligen helt okej just nu. Jag är inte särskilt stressad eller så. Jag är väl lite rastlös och försöker då jobba med att vara mer okej med nuet och inte längta bort hela tiden.
 
Men det finns vissa faktorer som gör det svårt. Ensamheten och mörkret är väl två sådana faktorer. Jag längtar efter närhet och kärlek, och jag skäms nästan av att erkänna för andra omkring mig att jag längtar tillbaka till mig och Roberth. Det känns inte som att det är okej. Och samtidigt som dessa tankar och känslor tränger sig på knackar nya möjligheter till kärlek på dörren, och då vet jag inte hur jag ska agera. Då vill jag dra täcket över huvudet, för det sista jag vill är att såra någon. 

Till top