Weekend plans

Helgen har varit härlig. Igår tog jag en promenad till gamla lägenheten och fixade allt inför besiktningen och sedan tog jag en promenad till Arken zoo och köpte kattmat till katterna. Det är ju bra om det finns mat när jag åker bort så kattvakterna har något mat att ge dem 😊

Jag hade en lugn eftermiddag efter promenaden. Satt faktiskt och pysslade lite och gick sedan och postade ett paket 😊

På kvällen hörde Mia av sig och frågade om jag ville mötas upp på stan för att ta en öl. Sagt och gjort. Jag slängde mig i duschen och fixade till mig för en kväll på stan 

Vi möttes upp påen pub på stan och satt och pratade och hade det trevligt i tre timmar innan jag begav mig hem igen. Det var längesen jag träffade Mia, säkert senast i somras, så vi hade en del att prata om. Och såklart blev det mycket prat om Roberth och relationer i allmänhet. 

Jag var hemma strax efter 00 och det var skönt att somna och vakna upp utan att vara bakis. Alldeles lagom blev det. Idag har jag tvättat. Imorgon är det jobb igen. Det känns just nu helt okej, men jag vet att det kommer kännas tungt imorgon när klockan ringer och jag inte får sova ut 😂 jag som älskar mina sovmornar. 


Till top