Please don't say you love me, cause I might not say it back

Jag har inte varit singel så länge. Det tog slut med Roberth i september men vi träffades ett tag efter det också.

Jag har varit på två olika dejter efter att det tog slut med honom. Båda dejterna har varit trevliga men väldigt olika. Ena var lugn och sansad och skön på så sätt. Andra var full av energi och jäkligt.. på.

Efter båda dejterna har jag inte haft bråttom med att ses igen. Jag har inte känt att jag haft tiden eller energin. Från båda personerna har jag fått höra att jag verkar ointresserad, trots att det inte varit min intention. Men jag undrar lite.. Hur snabbt förväntas man ses efter en första dejt om man vill ses igen? Måste allt gå så fort? Går allt fortare fram idag, eller är det jag som inte är redo att dejta när jag känner att det går så fort? 




Till top