Found something real that's out of touch. But if you'd searched the whole wide world, would you dare to let it go?

Helgen har kantats av känslor. Högt och lågt.

Jag hade en bra dag på jobbet i fredags. Jag fick mycket gjort, som jag ofta får på fredagar. Efter jobbet åkte jag och Sanna hem till mig för en mysig kväll. Det blev vin, pizza och prat. Vi han även med att klippa mina katters klor samt färga mitt hår 

Mitt i allt skriver Mia till mig. Mia är min vän men även Roberths ex. Jag har pratat en del med henne om allt med Roberth.

Mia skrev att hon hade information och undrade om jag ville veta. Min första tanke var såklart att Roberth har träffat någon ny, och hela mitt humör bara föll. Jag började må fysiskt dåligt och fick skakningar i hela kroppen. Sjukt. 

Mia ringde till slut och sa att Roberth sagt att han saknar mig. Jag visste inte vad jag skulle tänka. Han tänker på mig, men är rädd för att bli sårad igen. Mia tyckte att jag skulle höra av mig till honom, eftersom vi båda vet att Roberth aldrig skulle höra av sig och säga en sådan sak även om det var allt han tänkte på. 
Efter samtalet fullkomligt dansade jag fram och känslorna flödade. Fan. Jag tycker om honom. Jag försökte få mig själv att sova på saken och inte höra av mig, men det gick såklart inte. Jag ville höra av mig direkt. 

Nu har vi haft kontakt i helgen och känslorna är all over the place. Jag är kär. Vet inte om det är olyckligt kär eller inte. Roberth ville att jag skulle dejta andra för att försäkra mig om att jag inte lurar mig själv. Att jag genom att träffa andra ska komma fram till om det honom jag vill vara med eller inte. Och han säger att han behöver göra detsamma. Så nu sitter jag här, med känslor för en kille som jag vet kommer dejta andra. Jag själv har inget intresse av det längre. Alla andra blev så ointressanta när Mia hörde av sig. Och varje gång Roberth skriver till mig hoppar hjärtat till och jag blir så glad! Ja.. Vad gör han med mig, denna karl... 
Till top