Where you go I go.What you see I see. I know I'd never be mewithout the securityof your loving arms

Har nyss pratat med mamma..och jag känner bara att jag älskar mina föräldrar allt de gör för mig , direkt och indirekt. 
Mamma och jag som är lika varandra och har så kul tillsammans. Hon är nog tusan en av mina bästa vänner! Och vi har nog en telepatisk förmåga också. Det är inte bara en gång som jag varit påväg att ringa henne samtidigt som hennes namn dykt upp på displayen för att hon ringt mig samtidigt .
 
Och pappa. Underbara pappa. Han som intresserar sig för det jag tycker om, bara för att han tycker om mig. Vi är inte lika uppenbart lika men vi har våra gemenaamma intressen där musik och katter är våra största gemensamma nämnare ;)
 
Det jag känner när jag tänker på mina föräldrar är kärlek, glädje och bara...en underbar tacksamhet för att de finns  <3 bara jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra.
 
 
 
Till top