Sista natten

Nu är det nära. Sista natten i Bristol. Imorgon, tidigt, bär det av till Sverige.
 
Jag har haft en fantastisk sista helg i en underbar stad med en underbar vän.
 
I fredags efter praktiken gick vi till en pub i Easton tillsammans med Elinor, Tony och Qerim. Så jävla mysigt. Vi bara satt där och pratade om allt och inget. Avslappnat och härligt.  Sen blev det dags att säga hej då. Jag hade svårt att hålla tillbaka tårarna när jag sa hej då till Elinor. Så jävla tufft och trist. Jag kan inte fatta det egentligen.. jag kommer tro att jag ska upp för att gå till praktiken i vanlig ordning imorgon..
 
Tony sa att han skulle sakna oss! Fantastiska Tony!! Gaaaah jag kommer sakna honom. Han är så himla rolig. Han kommer få en massa arbete utan mig och Sofia så jag förstår att han kommer sakna oss ;)
 
Qerim sa att de kommer bli så tomt på kontoret utan oss. Vi sitter ju alltid där brevid honom och surrar.
 
Utgången på Oceana i fredags talade för sig själv. Grym kväll ;)
 
 
Lördagen blev det solning på baksidan, kinesisk mat i stan och sen bio.
 
Idag har jag packat och skrivit klart praktikrapporten. Jag och Sofia har även haft en sista filmkväll här på femtiosexan.
Till top