Sometimes love's like a loaded gun

Sen sist har jag hunnit gå på yran tillsammans med Sofia och hennes syster Emelie. Vi var en massa människor på förfest hos Johannes och Sofia, men i slutändan lyckades jag bara hålla ihop med Sofia och Emelie.
 
Vi såg lite på Ulf Lundell. Vi såg lite på Johnossi. Vi lyssnade lite på presidenttalet. Sen såg vi heeela konserten med Alice Cooper. Vilken jäkla show alltså! Jag är så glad över att jag betalade in mig på lördagen. Jag kommer nog aldrig glömma det framträdandet, och sen var det sjukt mycket folk också. Hela stortorget var fullt!
 
Igår hade jag och Huong en liten pluggdag. Vi kämpar vidare med uppsatsen. Fy fan vad less jag börjar bli. Det är bara hoppas att det går vägen denna gång........
 
Idag har jag varit ut på två promenader. En med musik i öronen på "morgonen" och sen en alldeles nyss med Johan. Vi gick över till Frösön och satte oss för att spana lite efter storsjöodjuret ;) Vi såg ju dock ingenting.
 
Just ja! Jag har ju fått en ny granne ovanför mig också. Han går jättehårt i golvet! Det är nästan så att jag tror att han kommer igenom golvet snart. Linn, jag saknar att ha dig boendes precis ovanför mig! Dig hörde man aldrig ett knyst ifrån!
 
Grannen klev upp kl 4 i natt och började klampa omkring. Min taklampa började skaka och leva om för att han stampar så hårt. Det kommer bli en låååång termin.... ;(
Till top