120225

I torsdags följde jag med Johan till campingen och träffade fler människor med overaller. Vi hade en allmänt trevlig kväll och sydde fast märken på våra overaller.

Fredagen bestod av föreläsning, handling, Glee, panik och Dinner party. Paniken kom av att Johan skulle göra en vit kladdkaka till efterrätt och att denna tog mycket längre tid att göra än vad vi egentligen hade på oss att göra den på. Jag höll på att utveckla magsår samtidigt som Johan inte riktigt visste vad han sysslade med. Vi stressade sedan iväg till Frösön för en förrätt tillsammans med Brita, Amanda, Klaus och Petr. Mycket trevligt och en fantastiskt god förrätt! :) Efter att ha varit där i cirka en timme stressade jag och Johan vidare till stan och Maria. Hos Maria åt vi varmrätt tillsammans med Huong, Maria, Annika och Linda. Även det var mycket trevligt.

Sista stationen var hemma hos mig där vi bjöd på den vita kladdkakan samt fruktsallad. Till oss kom Lavi, Johan, Karin och Anne. Efter en stund trillade även Petr och Klaus in och fick smaka av kakan som fick ett väääldigt bra betyg trots min panik. En mycket trevlig kväll som för många slutade ute på Plaza. För mig och Johan slutade kvällen dock hemma hos mig. Johan däckade i princip av allt socker och jag försökte förmå mig att sova. Somnade gjorde jag till slut och jag drömde tydligen en massa under nattens gång också. När jag vaknade upp på morgonen var Johan inte sen med att informera mig om att jag hade pratat i sömnen, något som jag vääldigt sällan gör vad jag vet. Vad hade jag sagt då? Jo... "cookies, cookies!". Man kan ju fundera på vad jag drömde egentligen...? :P

Idag, lördag, har dagen bestått av att jag och Huong har fixat och donat med Marias presenter, en tårta och ett födelsedagskort. Det tog några timmar men slutresultatet var vi minsann nöjda med! :) Kvällen har sedan spenderats hemma hos Maria med middag, tårta och UNO. Jenny, Karin och Oscar var också där. Supertrevlig kväll! :) Nu är det däremot dags att sova så vi orkar upp. Kl 8 ska vi vara på skolan och åka mot IKEA och Sundsvall.
Till top