Julen

Jul i Piteå. Jag kom hit i torsdags på kvällen. Blev en lugn kväll med mamma och pappa. På fredagen var jag till tandläkaren och sprang sedan på stan. På kvällen klädde jag, mamma och pappa granen och spelade sällskapsspel. 
 
På lördagen fyllde min äldsta bror 40 år så då var vi till Öjebyn och firade honom. På kvällen blev det mer sällskapsspel med mamma och pappa.
 
På söndagen åkte jag till min andra bror i Norrfjärden och hjälpte honom med lite förberedelser inför julafton. Var där hela dagen. Sedan åkte vi till mamma och pappa för uppesittarkväll och lite mer sällskapsspel.
 
Julafton. Klev upp och åt gröt till frukost med mamma och pappa. Började fixa inför julafton. Fick en massa oväntade god jul-hälsningar. Kring 14 åkte vi till Norrfjärden och firade jul. Var en massa folk och en massa barn. Granen tippade också, haha.
Vi var hemma kring 21. Pratade med Johan i nästan två timmar. Saknar!
 
Juldagen tog jag en promenad och svängde förbi morfar och sa tack för julklappen och surrade lite. Juldagen var det ävem tänkt att jag skulle ut. Jag hade planerat det läänge länge. Brukar vara tradition. Det var bara jag och Tobbe som ville eller kunde gå ut, så det blev inget alls. Istället satt och Tobbe och smsade hela kvällen samtidigt som jag gick fram och tillbaka i huset och nästan slet av mig håret av tristess. Gick och la mig kring 12.
 
Idag har jag inte hunnit göra något alls. Letar boende i Bristol. Det är väl allt. Funderar på en promenad medan det är ljust ute.
 
På fredag åker jag tillbaka till Östersund. Ska då få träffa Johan igen ♥
 
Till top