The little things give you away

Ligger hemma i sängen och slöar nu, med datorn i knät. Oh yes. Jag är inne i en lat period. Allting ska finnas nära till hands, precis vid sängen. Vattenflaskan, mobilen, gitarren, kontrollen till tvn, datorn, halstabletter. Japp, jag är garderad ;)

Idag har jag egentligen inte gjort något speciellt. Jag sov ingenting i natt, så istället sov jag på morgonen och förmiddagen idag vilket gjort att dagen kanske inte varit jätteproduktiv, men då får jag väl ändå säga att det har varit en härligt slapp dag..

Jag har lagat mat, spelat gitarr, tagit mig en promenix tillsammans med Maria till Willys, renskrivit anteckningar och sedan spelat ännu mer gitarr. Vilken dag :)

Imorgon är det dinnerparty som gäller. Jag och Maria står för huvudrätten hemma hos mig. Förrätt äter vi hos två internationella studenter ute på Östersunds camping. Efterrätten äter vi inne i stan hos två andra internationella studenter. Det blir spännande och trevligt att träffa nytt folk :)

Till top