I'm so sick of you

Jag har fortfarande inte fått någon klarhet kring mötet på fredag i Östersund. Jag har däremot ordnat med boende ifall det skulle bli så att jag måste åka. Vore skönt att slippa eftersom det är jobbigt att flänga fram och tillbaka på det här sättet, samtidigt som det händer en massa saker i Östersund just nu (och egentligen vill jag var där).

Jag har försökt få tag på praktiklärarna idag genom att både ringa och mejla till ett flertal adresser, men ännu har jag inte fått något svar. Fortsätter det såhär så kommer jag bli fullkomligt skogstokig, och jag kommer definitivt inte att befinna mig i Östersund på fredag om jag inte får veta något. De hoppas jag inte att de kan förvänta sig heller... Men däremot är jag rädd för att jag kommer missa något sorts moment under praktiken, för jag kan inte påstå att jag har full koll på vad som egentligen ska göras under de här 15 veckorna...

Hela dagen idag har varit lite upp och ner. Jag har inte alls varit på bra humör och saker och ting har gått snett. Så om en halvtimme ska jag bege mig iväg till Korpen och riva av ett pass tillsammans med Elin. Även idag är det bodypump som står på schemat och det kommer bli awesome! Jag känner att jag verkligen behöver träna idag.
Till top