:)

Igår träffade jag människor för första gången sedan i onsdags när Theo åkte tillbaka till Göteborg. Så himla härligt med civilisation! Jag var på riktigt bra humör hela dagen igår bara av vetskapen att jag skulle få träffa helt underbara människor i form av några klasskamrater.

Det var en trevlig förfest hos Julia med trevligt sällskap och med en massa prat om VFU-upplevelser och annat smått och gott. Jag tror att klockan han bli runt 23.50 innan vi tog oss iväg från Julia och in till stadens uteställen. Folket ville gå till Harrys, men jag och Nalle tyckte att det var för sent för utgång och dessutom ville vi inte betala 80 spänn i inträde, så vi fick för oss att vi skulle gå runt i staden istället och umgås med människor.

Det hela slutade dock med att vi hamnade på Bongo där vi hittade både Lisa och Katrine! Mycket trevligt må jag säga. Lisa var inte på topp så hon följde med mig och Nalle när vi vandrade vidare från Bongo in mot östra centrum igen. Vi gick runt, träffade Khalid, åt på McDonalds och sedan blev jag ensam kvar eftersom tjejerna tog nattbussen hem.

Jag missade min nattbuss och resten är historia..

Summan av kardemumman är nog att kvällen var trevlig och att jag var på toppenhumör.


Idag har jag varit duktig och städat här i lägenheten. Däremot har det inte blivit något uppsatsskrivande idag... Nåja.. jag orkar inte bry mig om det just nu :)

Till top