A trip down memorylane

Igår var jag, mamma, Annalena och Ante förbi hos mormor. Vi började titta på en massa gamla kort. Va spännande det var! Men fantastiskt vilka fula kläder jag hade på mig ibland när jag var liten ;)
Kul att se hur mamma, mormor, Annalena, pappa osv såg ut för många år sedan.


Jag och Ante för många många år sedan


Julbak på julafton 1991


Igår när vi kom hem från mormor ringde jag till Nalle. Vår skype-date förra veckan blev inte av, men nu har vi i alla fall pratat och det var så kul. Det blev en massa surr om en massa saker. Minnen vi upplevt tillsammans, uppdateringar om vad som hänt sedan vi sist pratade och senast sågs osv. Det är så konstigt att vi är så långt borta, och ännu konstigare kommer det bli när många IA-klasskamrater kommer tillbaka till Jönköping för den sista terminen nu i januari. Jag kommer inte tillbaka vilket känns rätt trist, men jag hoppas att jag kan komma och hälsa på i alla fall och att vi kan ha supertrevligt tillsammans då!


Några snygga IA-brudar. Maj 2010

Idag åker Annalena, Ante, Wille, Johan, Madde, Teo och Tova tillbaka till Linköping. Det kommer bli tomt i huset som under hela veckan varit fullt av liv. Jag hoppas att det inte dröjer lika länge tills vi ses igen. Jag hoppas kunna svänga förbi om (när) jag åker ner till Jönköping.

Till top