En helg i Stockholm

Igår träfffade jag Sara på stan för en fika. Efter många om och men hamnade vi på ett mysigt café på södermalm, rätt nära Göta Lejon. Där satt vi i tre timmar och pratade om allt och inget innan det blev dags för ett impulsbiobesök tillsammans med Julia och Kristin. Det blev till att se Bröllopsfotografen som faktiskt var rätt bra. Jag var ganska trött och höll på somna där jag halvlåg i stolen, men jo, det var nog en svevärd film måste jag säga.

Idag har jag, Julia, Kristin och Sara gått omkring i Stockholm för att se en massa spännande saker. Vi började vid slussen och promenerade genom gamla stan till slottet, till storkyrkan där vi gick in och tände ljus och sedan vidare till östermalm. Det var egentligen tänkt att vi skulle vandra ut till Djurgården, men det blev inte av eftersom vi var väldigt trötta redan när vi kommit till östermalm.








Turister utanför slottet...


Julia hittade sin framtida brudslöja




Dramaten

Tack för en trevlig fredag samt lördag, hoppas vi gör om det snart!

Sen hoppas jag att alla ni som var på Halloweenfesten i Jönköping igår hade sjukt roligt! Önskar att jag hade kunnat vara där.

Till top