Fredag

Idag har jag umgåtts med Hanna. Vi var och kollade på en lägenhet som hon anmält intresse på. En liten mysig etta. Åh, så fin den var! Jag hoppas verkligen att hon får den. Jag skulle själv vilja ha den, hehe. Den ligger riktigt bra till också och är inte speciellt dyr med tanke på läget.

När vi hade tittat på den for vi hem till Hanna och färgade mitt underhår brunt. Jag blev faktiskt rätt nöjd, men jag har nog inte riktigt sett hur det ser ut än. Jag får kolla närmare när jag tagit mig en dusch. Men jag tror att det blev bra i alla fall. Mamma godkände det så då blev det nog bra.

När vi hade färgat klart åkte vi till Dollarstore. Jag kom hem med hårinpackning, en ansiktsmask, en keps till insparken och såklart lite godis. Det sista är obligatoriskt när man varit på Dollarstore.

Men nu har jag alltså hittat lite accosearer till Insparken som drar igång om 2.5 vecka ungefär.



Vad tror ni om mig som hiphoppare? ;)


Nu ska jag göra mig klar. Ikväll blir det middag hos Hanna och sen blir det viss utgång. Det blir dock en nykter kväll för mig.
Till top