The keys are ours!

Wohoo, idag har det varit en jättebra dag! Jag och Olov blev väckta i morse av att min mobil ringde och det var en försäljare från ThePhoneHouse som ringde för att ta upp min dyrbara tid, men det hela slutade med att jag inte tog några av hans erbjudanden. Jag sa nej!

Senare skrev jag klart tentan som jag idag har skickat in, så nu är även den ur världen(!) och sedan började vi packa ihop lite smått i rummen. Som jag skrev tidigare har jag samlat på mig mer skit än vad jag kunnat tro under denna tid, jag vet inte riktigt hur det har gått till.

Vi har även hämtat nycklarna till lägenheten nu, och imorgon börjar vi flytta grejer så då förstår du kanske vad vi kommer att pyssla med i helgen? Yes, flytta och greja på. Men det känns så spännande, vi har en egen lägenhet nu i tre månader! Vi måste bara hitta en annan lägga efter denna, men nu för ett tag får vi andas ut i alla fall :)

Nu ikväll har vi sett idol och även kollat om det finns någon hyrbil att tillgå imorgon, det skulle underlätta så mycket. Om det inte finns någon bil så blir det att åka massor me tåg och buss och då kommer flytten ta mer än en dag, trots att vi inte har några stora saker att flytta, känns inte så himla kul. Jag måste även få tacka Nalle och hennes familj som hade lånat ut sin bil till oss om den inte hade strulat så mycket, det var väldigt snällt av er! :)

Och nu på tal om idol. Var det bra att Johan åkte ut? Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Lite charmig är han nog ändå, och vad blir idol utan honom och hans scenspråk, samt hans galna fans? Hur som helst kanske jag inte borde bry mig eftersom jag enbart kommer att kunna se idol på internet nu eftersom vi inte har någon tv. Nej, fan! Vi kommer inte ha internet på några dagar heller. O'boy...
Till top