Ishotellet i Jukkasjärvi

19 februari åkte hela gänget till Jukkasjärvi. Vi åkte i omgångar eftersom vi bara hade en bil. Tidigare nätter hade jag delat rum med Sandra, och både jag och Sandra trodde att det skulle fortsätta så resterande del av resan. När vi kom fram till Jukkasjärvi visade det sig dock att dom hade bokat mig och Maries bror Lars i samma rum. Jag hade dock hunnit prata en del med Lars vid det laget och det kändes som att vi klickade ganska bra, så det kändes okej. Marie visade oss till vårt rum som var jättefint. Det visade sig dock att det var ett rum med dubbelsäng 😂




Efter att vi checkat in i vårt rum gick jag och Lars och tittade runt lite i området











Kvällen spenderades hos Peter och Louise i deras hotellrum innan jag gjorde en tidig kväll.  Lars gick ut på en kvällspromenad och jag passade på att hoppa i sängen 😂

Jag sov på för mig fel sida av sängen under natten och höll på att ramla ur den på morgonen när jag skulle sträcka mig efter telefonen för att kolla klockan. Det var även väldigt ovant att dela säng med någon, så jag sov inte jättebra.



Till top