I'm walking on sunshine

Jag mår bra. Mycket har hänt den senaste tiden, men summan av kardemumman är hur som att jag mår så mycket bättre. Varje dag känns lättare och jag är glad. Det finns mycket framtidshopp just nu och det är en fantastisk känsla ❤ behöver inte omges av negativ energi och vill inte vara ledsen längre. 

Erika har flyttat in och det är väldigt roligt. Nu har vi iofs inte träffats så mycket för att vi jobbar olika tider. Men det känns väldigt positivt. Och katten mår också bättre för att hon får mer uppmärksamhet. Win-win

Nu har jag precis gjort mig klar för ikväll. Jag och Madde ska gå och äta och dricka på nation. Det var ett tag sen vi sågs så det ska bli väldigt kul :)

Har även tagit en promenad i regnet idag 

Promenaden i kombination med samtalet från bästa Andreas gjorde starten på dagen så positiv. Är full av energi och så peppad på kvällen och livet i stort ❤

Till top