So Imma keep singing this sad song, it never felt better to be wrong 'cause I've a weak heart, baby

Vilken lugn och härlig helg. I fredags blev det teater med några kollegor. Vi såg på "Skvaller". Det var kanske inte den bästa teater jag sett och den var vääldigt intensiv, men några skratt blev det i alla fall. Kul att göra något annat också :)
 
Någon utgång blev det inte i fredags. Jag var helt slut när jag kom hem från teatern och det visade sig även att Madde och hennes kompisar skulle gå ut där vid 22, då jag i princip nyss hade kommit hem. Det var skönt att stanna hemma och sova istället ;)
 
Igår, lördag hade vi en mysig dag. Vi vaknade och hade en lugn och härlig förmiddag med Suits som är serien vi fastnat i nu. Efter lunch tog vi oss iväg till Gränby centrum, i snöstormen, och shoppade lite. Jag köpte mig nya träningskläder och ett bar birkenstock att ha på jobbet. Tråkskor kan man kalla det :P men nödvändigt. Inte härligt att gå omkring med blöta skor inomhus nu när det är så slaskigt ute. 
 
Johan kom hem med ett par jeans och ett par skor. Så han vi med en fika också :)
 
På kvällen fortsatte vi att titta på Suits, haha.
 
Idag har vi tränat och sedan har jag suttit i soffan och sett på vänner, vilket jag fortfarande gör. Helgen var inte mer händelserik än så, men det känns helt okej. Nu är det bara ladda upp för ännu en arbetsvecka. Vore jääkligt skönt att dra utomlands en stund alltså.. :)
Till top