Because I'm happy

Jag känner mig glad. Jag har varit på otroligt bra humör idag och jag har mina kollegor att tacka för det. Det är dom som gör det värt att kliva upp på morgonen och gå till jobbet. Sommaren var tung, men nu är alla mina "favoriter " tillbaka från semestern - Cecilia, Anna, Rebecca, Anna, Linda, Helena, Susanna, Lovisa. Så många fina! 

När jag kom tillbaka från fjällvandringen fick jag ett rungande "Välkommen tillbaka" från Helena som även sa att hon hade tänkt mycket på mig och försökt luska fram vart vi befann oss. Hon var nog lite avis på vandringen ;)

Sen har vi Cecilia som bara är för härlig. Henne kan jag vara helt ärlig med och vi är bittra över samma organisatoriska saker ^^

Lovisa är ju en rätt ny bekantskap, men det känns så naturligt. Lovisa kommer in och sätter sig på mitt kontor förmiddag och eftermiddag och sen springer tiden iväg. Så ska det vara :) i veckan var vi på Ikea och kollade möbler. Lovisa flyttar till sin nya lägenhet nästa höst så hon har redan börjat planera för vilka möbler hon vill ha, haha. Till veckan ska vi försöka gå på bio :)

I lördags var det bröllop för Angelica och  Anders. Det var så himla vackert. Så mycket kärlek och de fullkomligt strålade! Så ska kärlek banne mig vara. Det ska tränga igenom varje stund och varje bild och den ska nästan gå att ta på. Dom är så självklara  <3

Nu ska jag återvända till so you think you can dance!
Till top