.

Idag är jag glad, för ikväll kommer mina föräldrar och hälsar på här i Uppsala. De stannar fram till måndagkväll och jag har verkligen sett fram emot detta i mer än en månad nu. Jag tror jag ringt mamma och pappa varje dag de senaste tre dagarna bara för att prata om planerna i helgen och allt möjligt. Så mycket har jag längtat ;) Helgen kommer förmodligen svischa förbi väldigt fort.
 
Jag har dragit på mig en fransk förkylning som just nu förpestar mina dagar. Jag och Johan var i Paris 12-16 maj (aaaaamaaaaziiing!!!) och nu snorar jag dagarna långa. Kul kul. Fin souvenir från vackra Paris...
Resan var i alla fall fantastisk. Vi var upp i Eiffeltornet, såg triumfbågen, var in i Louvren, såg Moulin Rouge och Sacre Cuer (ursäkta stavning). Vi hade bra väder och så kul tillsammans. Vi fick träna på lite franska också. Jag lyckades även koppla bort jobbet helt och bara njuta av ledighet och att göra något utöver det vanliga tillsammans med Johan.
 
Idag har vi haft sista handledningstillfället med team 4 här på jobbet. Det var bara mitt andra handledningstillfälle, men jag kände verkligen att jag kom mycket närmare mina kollegor på de två timmarna. Så fantastiskt. Och underbara människor säger jag bara. Vi samarbetar bra, har roligt tillsammans och allt känns toppen idag. Jag känner att jag har öppnat upp mig mer och att de kanske fått en förståelse för mig som de inte haft tidigare. Jag är ju rätt tyst och tillbakadragen som person. Men jag fick höra att de tycker att jag är modig som tar på mig egna ärenden efter att ha jobbat så kort tid och att jag är glad och positiv och ses som en naturlig del av team 4. Teamet kommer iofs att splittras framöver och det känns faktiskt riktigt tråkigt.
 
Nu är det dags att fixa någon mat. Blir nog take away i form av thaimat idag. Muums :)
Till top