120226

Ikea idag med Huong och Maria. Bussen avgick 08.00 och vi var tillbaka i Östersund 17.30. Det blev ungefär 4.5 timme på IKEA. Vi var klara redan kring 13, och efter det tog vi det bara lugnt. Åt lunch och sådär.

Det blev lite shopping i alla fall. Vår vagn var galet full eftersom vi delade på den, alla tre. Den gick knappt att styra, haha.
Jag köpte mig en ny stekpanna, en glasskål, en ugnsform, en hallmatta, ett sängöverkast, en papperskorg, ljus och lite prydnadssaker. Mycket nöjd med dagens inköp :) Nu finns det däremot inte plats för så mycket mer här hemma. Sedan jag kom hem har jag bara packat upp alla grejer, diskat upp allting som skulle diskas samt städat undan lite i lägenheten. Nu är det fint här, men ännu har jag inte tagit några kort på hur det ser ut här. Det kommer senare, nån gång när jag orkar. Just nu är jag bara helt slut efter denna långa men härliga dag.
Till top