En lustig dag

Det har varit en väldigt lustig dag idag. Som vanligt har den bjudit på en massa massa skratt tillsammans med mina vänner. Jag och Huong har bland annat firat Maria. Vi åt på en thairestaurant och det var såå gott!

Tidigare idag, när jag och Huong var påväg hem från stan så gjorde Huong värsta vurpan när vi nästan var hemma. Stackarn slog sig rätt illa, och jag bara skrattade, hemsk som jag är. Som tur är så vet jag att Huong hade gjort exakt samma sak om det hade varit jag som hade ramlat ♥
Marias presenter flög dessutom all världens väg, så jag sprang efter dom istället för att hjälpa Huong upp. Jag är en så bra vän! ...

När jag hade sagt hej då till Huong och gick mot mitt hus så såg jag en kille på andra sidan vägen.. och av någon anledning så kände jag att jag skulle öka på takten lite. Egentligen vet jag inte varför, men det kändes som att killen skulle följa efter mig..

Mycket riktigt...

Killen kom springandes efter mig. Han ropade "ursäkta! jag vet inte koden in hit"
jag svarade "eeh.. okej..?"
killen: "jo.. Hej. Du jag har en skiva här, jag tänkte att vi kanske kunde titta på den inne hos dig.. bara en minut.."
jag: "eeh... jag har ingenting att titta på.."
killen: "ingen dvd?"
jag: "nej de har jag inte"
killen: "Okej. Du om du vill så kan vi gå och ta en fika. Jag har varit i Östersund i 6 månader och jag har inga vänner. Folk vill inte prata med mig, men du visar mig respekt" sen gav han mig en kram och fortsatte.. "ta mitt nummer och så hör du av dig om du vill fika. jag är ledig på måndagar"

Varför händer sånna här saker mig??
Jag skrattade, men det var samtidigt obehagligt..

#1 - - Huong:

Jag vet att du hatar när jag säger detta men... JAG DÖR!! men i den lite mera positiva benämningen xD

Till top