30 oktober 2008

Idag är en dag för både glädje och sorg.

Med risk för att verka var väldigt ytlig så måste jag få börja med att säga att jag tagit ur mitt navelsmycke idag, det såg inte så bra ut då det hade blivit snett och en massa annat skit, så nu känner jag mig helt naken plus att jag har ett hål som är fulare än fult! Det känns jättekonstigt.. det har ändå suttit där i ett år. Jag ville inte alls ta ut det, men det såg verkligen inte bra ut.


Nog snackat om det.


Idag är det ett år sedan farmor gick bort. Nicklas lyssnar på Josh Groban och man kan inte annat än få en liten tår i ögat då Josh sjunger så fina låtar. Jag tänker på farmor. Jag saknar henne. Jag tänker på farfar. Undra hur han har det? Det är i alla fall ett år sedan idag, på både gott och ont. Hon har då inte behövt plågas på ett år, vilket är skönt även om vi saknar henne.


Idag har Olov flyttat hit. Just nu ligger han och sover i min säng, helt utslagen, medan snön verkligen vräker ner här i Mullsjö. Det är faktiskt helt galet hur mycket det snöar. Men det är mysigt, väldigt mysigt. Och så passande att det var just idag är Olov kom ner :)



Vila i frid farmor

Till top