Lovely nyårsafton..

I natt har jag inte sovit många timmar. Möjligtvis att jag skrapade ihop 2, men jag gissar mer på 1.5. Orsaken till varför jag inte kunnat sova är mitt öra som gör så förbannat jävla äckelont!

Före 09 imorse skjutsade Olov mig till akuten så jag skulle få kolla upp mitt öra. 250 spänn kostade detta och läkaren höll inte ens på hitta något i örat, trots att de gör så fruktansvärt ont! Tillslut skrev han i alla fall ut ett recept på penicillin åt mig, så nu går man på tabletter också...

Jag somnade ett tag hos Olov på soffan, så nu kanske jag har 3 timmars sömn i ryggsäcken. En stadig grund för nyår med andra ord... not. Vi får väl se om jag orkar hålla mig vaken till 12-slaget. Annat vore väl skandal.

Nu ska jag försöka rycka upp mig och göra mig klar inför kvällen, trots att inget tagg finns nu heller..
Till top