1 dag kvar..

Idag är det Valborgsmässoafton och jag skulle bara vilja börja detta inlägg med att säga: Grattis Ida som fyller 20 år idag! :) Hoppas att du får en fantastisk dag! 

Ikväll vankas då valborg och jag hr egentligen inte så stor koll på vad som händer och fötter. Jag vet inte exakt med vilka jag ska vara, vilken tid eller vad som ska göras. Det känns faktiskt inte sådär jättebra. Jag brukar alltid ha stenkoll, men det kan vara för att vi alltid brukar göra en speciell sak.. Men tyvärr inte i år :( Det känns lite i hjärtat :) I vanliga fall älskar jag den här dagen, verkligen älskar den. Men i år vet jag inte vad jag tycker om den. Allt är upp och ner och allt känns bara fel.

Imorgon fyller jag alltså år, och det känns fan inte alls. Jag saknar pappa som jag inte får träffa förän på söndag. Mamma håller på att stressa ihjäl sig. Skolan tar död på mig och jag har fan inte tid att roa mig och inte alls tid att skriva i bloggen, vilket jag inte kan låta bli att göra ändå. Alla är mer eller mindre deppade, inte minst jag själv. Det känns inte som att jag kommer få något jobb så här är det ingen rast och ingen ro.

Det jag egentligen hade tänkt säga var att jag i och med morgondagen måste ställa mig och baka, vilket jag absolut inte känner för idag! Jag skulle bara vilja vara ute i sommarvärmen som självklart kommit på denna strängt upptagna och icke-välplanerade dag, och bara vara, ta in de ljuva dofterna och njuta av livet...eller ja, de delar av livet som jag kan njuta av just nu..

Nåja..ha en bra valborg allihop.
#1 - - lisa:

ha en underbar valborg! :)

Till top