"Träningsförbud"

Jag är nedstämd. Jag har varit på två besök hos naprapaten inom en veckas tid. Han knäckte till mig och jag har fått en del övningar. Jag fick även testa på akupunktur i ryggen då jag har otroliga spänningar där. Sen har jag även fått "träningsförbud". Träningsförbud på så sätt att jag aldrig kommer bli bättre i min rygg om jag inte tar tag i de övningar jag behöver göra för att bygga upp mina core-muskler. Jag vet inte riktigt hur jag ska klara av att inte träna på gymmet. Det har ju varit min totala avkoppling från verkligheten. Jag känner på mig att det här träningsstoppet även kommer påverka min viktnedgång som hittills gått ganska bra, men jag märker redan att sedan jag slutade träna (några veckor sedan jag tränade senast nu..) har mina muskler börjat försvinna och jag har såå mycket överskottsenergi i kroppen som jag inte vet hur jag ska göra mig av med. 
 
Nu ska jag gå och göra mina övningar så jag i alla fall är ett steg närmare mot att komma tillbaka till träningen på det sätt som jag vill. Wish me luck!
Till top