happy new year

Idag är dagen då jag brukar skriva en resumé av året, men  i år orkar jag inte göra det.  Inte just nu iaf.

Men året har varit upp och ner. Förra nyårsafton firades i västerhaninge med Johan, Toffe, Marie och Maries bror. Vi åt god middag och spelade sällskapsspel till sena natten. Awesome :)

Några höjdpunkter har varit ny lägenhet, första fjällvandringen, fast jobb, skaffat katt, varit på bröllop, rest till både Edinburgh och Spanien, den senare resa med familjen eftersom mamma fyllde 60 år, gick med i viktväktarna for real och har under året gått ner 18,5 kilo. Har även fått några nya vänner :)

Men som vanligt har det inte bara varit guld och gröna skogar, men efter 26 år i gamet har jag lärt mig att inte förvänta mig det heller. Livet består av positiva och negativa saker och man får lära sig längs vägen.

Ikväll firas slutet av 2015 och början på 2016 hemma i soffan med katten. Känns helt okej faktiskt. Orkar inte jaga det perfekta nyåret denna gång. Det får bli vad det blir och just nu känns det skönt :)

Gott nytt år allesammans!
Till top