» Studentfest #2

Ikväll är det dags för den andra studentfesten för SP3A. Jag känner mig inte sådär jättetaggad nu men förhoppningsvis kommer tagget smygandes om ett tag. Idag har jag och Olov sprungit på stan. Jag ville hitta nya kläder till kvällen (hatar att ha samma kläder flera gånger då det känns så tråkigt) och efter många och och män så hittade jag en tunika på Gina för 200 kr :) Nu är jag nöjd och glad. Tidigare idag kändes det som att jag bara ville gå och dö för ett tag för att jag inte orkade göra någonting, men det försvann som tur är :)

Idag har jag, Olov och Olovs mamma varit och kollat på plattor också. Jag och Olov har tagit på oss ett dunderuppdrag i deras trädgård. Vi ska bygga en blombänk med plattor och stenar och denna blombänk ska vara trekantig och luta. Ja, bara det låter ju.. ganska mycket. Sedan är det en massa förarbete också. Herregud. Det kommer bli många svordomar. Men vi får se vad det blir för något. Frun i huset tyckte att det var alldeles för dyrt med de plattorna vi hade tänkt först, så just nu är vi tillbaka i ruta ett.

Nej, nu är det dags att duscha och göra sig lite klar. Om en timme är det middag på fårön igen också och sen är det bara hem och försöka hitta tagget för halv sju får jag hämtning och då bär det iväg :)

Ha en trevlig lördag!
Till top