update

Mycket sol hänt sedan sist. Har tänkt så många gånger att jag borde skriva här, men orken har inte funnits.

Har hunnit gå på konsert med Huong. Vi såg James Morrison på Cirkus. Såå braa! Har väntat så länge på den dagen så det var så fantastiskt! Att dessutom gå med Huong var bara toppen. Vi hade inte setts på över ett år.


Jag har även fått en ny anställning på Försäkringskassan och börjar jobba där 1 augusti. Ska bli kul att göra något annat. Lite annorlunda iaf :)

Jag har även haft mina föräldrar på besök 28 april till 1 maj. Vi gick på Adele-konsert i Stockholm och det var så braaa!! Helt otroligt. Jag var tvungen nypa mig i armen för att förstå om det va är verklighet eller inte. 
Lite kö

Valborg kom också och Uppsala bjöd på fint väder. Vi såg forsränningen, hade picknick i Ekonomikumparken och gick sedan till Carolinabacken för mösspåtagning. Det var så mycket folk överallt! På kvällen åkte vi till  Gamla Uppsala och tittade på.majbrasa vid Kungshögarna.










Sedan fyllde jag 27 år första maj. Samma dag sol mamma och pappa åkte hem. Men jag var glad ändå. Fick ju trots allt spendera första födelsedagen med dem på 7 år! Senaste gången var i Jönköping för 7 år sedan. Galet alltså!


Igår till idag har jag varit hos Toffe och Marie i deras nya lägenhet i Sollentuna. Så fint läge alltså och det kommer bli så bra när de kommer i ordning :) jag har mest gosat med deras katt Leia och diskat medan de monterat möbler. Kul tyckte jag :)

Till top