Borta jävligt bra, men hemma jävlat bäst

Jag är hemma! Jag. Är. Hemma. Magiskt.

Jag kom hem igår 9.45 svensk tid,  efter en resa på över 26 timmar. Känslan när planet landade på arlanda var fantastisk. Galet att lämna sådan glädje av att landa i Sverige. Men jag har verkligen längtat :) en rolig sak var också att det luktade fika inomhus på arlanda. Så karaktäristiskt för Sverige ;)

Jag tog bussen hem till Uppsala och pratade med Lovisa på vägen hem. Konstigt att vi inte är på samma ställe längre. Men hon verkar redan ha det bra i Malaysia så jag känner mig trygg i det :)

Det var galet att komma hem. Så familjärt och så konstigt och ändå fantastiskt att träffa både Johan och katten. Har saknat dem.

Vi gick och åt en kebab på gränby igår. Har haft cravings. De var gött!


Jag var så trött igårkväll att jag gick och la mig kl 21.

Idag har jag packat upp väskan tvättat alla kläder. Sen har jag träffat Angelica och Anders också. Så kul!! Som jag saknat dem :)

Nu sitter jag och tar det lugnt i soffan med katten sovandet brevid mig. Så mysigt. Jag är så trött nu  också så blir nog inte uppe så länge ikväll. 
Till top