spontankväll

Söndag. Jag har två arbetsdagar kvar innan jag går på semester och i samma veva tjänstledighet. Jag har alltså två dagar kvar på Omsorgsförvaltningen med mina fantastiska kollegor. Kommer sakna dem så oerhört mycket! De är helt enkelt bäst. Jag hoppas att jag kommer ha kontakt med några av dem även utanför jobbet. Lovisa vet jag att jag kommer ha kontakt med. Michelle hoppas jag också på. Anna Ud-Din lär jag ha kontakt med eftersom vi brukar bara kattvakt åt varandra. Känns tryggt. Andra är mer osäkert men jag hoppas, hoppas, hoppas!

I fredags var ja hemma hos Anders och Angelica på middag. De bjöd på hemmagjorda hamburgare. Sååå gott! Trodde jag skulle äta ihjäl mig. Och de är så fina och härlig att umgås med. Fina, fina vänner!

Igår var jag och Erika till gränby centrum och shoppade lite. Erika åker till Storbritannien imorgon och behövde lite sista-minuten inköp. Efter gränby träffade jag Madde. Vi skulle gå på en promenad, men man skulle kunna säga att det började regna lite. Vi gick istället hem till henne och drack te och myste på. 


Efter ett tag blev vi hungriga och gick och köpte pizza. Madde sket i att ta på sig byxor, typ ;)

Vi åt pizza och drack vin. Vi fick feeling och bestämde oss för att gå ut. Vi drog till Uplands nation och mojito saturday som var där. Vi satt ute och pratade om allt och inget. Så jäkla fantastiskt! Vid 23 kom min kollega Michelle och hennes kompisar ä. Lite senare hennes pojkvän och hans kompisar. Vi blev ett stort socialt gäng. Kl 02 stängde uplands och jag hängde med på efterfest hos Michelle och August. Vi spelade jenga och drack lite till. Uh.. jag har inte nått så bra idag. Men det var sjukt kul igår och jag kom hem kl 04.

Nu är det bara ladda upp inför två dagars jobb innan fem veckors ledighet. Woop woop! 
Till top