Trip down memorylane

 I september var vi i Spanien, och jag har inte tagit mig för att lägga in bilderna på datorn förän nu, eftersom jag måste tömma kameran för att göra plats för den stundande asienresan. Ja, jag är en sån där omodern jäkel som använder mig av kompaktkamera när jag reser :)
 
Här kommer några bilder från resan till Funegirola, Spanien, dit vi åkte för att fira mammas 60-årsdag ♥
Fuengirola
 
Dags för parasailing
 
Emilia och pappa är lite nervösa
 
Dags för Stefan att åka upp
 
 
 
 
Jag var jäkligt peppad på att åka upp!
 
Dags för  Emilia och pappa att åka upp.  Pappa var riktigt nervös och hade visst frågat sig själv hur många olyckor som skedde genom att linorna gick sönder. Väldigt lugnande ;)
 
 
 
 
 
 
Pappa var glad över att han hade gjort det, för då behövde han inte fundera på att någonsin göra det igen
 
Middag ute på Ulrika och Jörgens brölloppsdag
 
Lite sightseeing längs strandpromenaden
 
Påväg till mamma och pappa på mammas 60-årsdag
 
 
Dags för bubbel!
 
 
 
På kvällen var det dags för födelsedagsmiddag, och dagen till ära gjorde Stefan hemmagjord beasås!
 
 
 
Kvällens kock. Tur han lagar bättre mat än hur han gör sig på bild ;)
 
 
 
 
 
 
 
Sightseeing
 
Till top