I never want to let you down, forgive me if I slip away. Sometimes it's hard to find the ground. I keep on falling as I try to get away from this crazy world

Idag har jag träffat Angelica en liten snabbis. Hon och Anders åker på sin bröllopsresa till Thailand imorgon. 3 veckor. Hoppas verkligen de får en bra resa! Men detta innebär ju också att jag hinner åka till just Thailand innan de är hemma, vilket i förlängningen innebär att jag inte kommer att träffa dem på tre månader! Eller ja minst då, eftersom jag och Lovisa kommer hem om exakt tre månader, 18 april. 

Jag och Angelica träffas inte så ofta, fast det är också alldeles för sällan om man frågar mig. Varje gång vi ses så flyger tiderna iväg och vi hinner aldrig prata om allt som vi vill prata om :p men det är iaf ett bra betyg ;)

Men hur som helst. Minst tre månader alltså. Men då har jag först en resa att se fram emot och sen vet jag att jag har många fantastiska människor som jag får träffa när jag väl är hemma igen. Det är ju en jäkligt härlig tanke!


Till top