Third day in Bangkok

Idag har vi varit till Kanchanaburi och Tiger Temple. Det var en lång resa på nästan tre timmar enkel väg med mycket trafik. Faktiskt så pass mycket att vi krockade på vägen dit. Dock stod vi nästan stilla då så allt gick bra.

Men tiger temple var inte riktigt som jag hade föreställt mig. Jag hade tänkt att det var ett tempel med tigrar och munkar, men istället var det ett skogsområde där tigrarna var, typ som ett utomhusområde bara. Och en munk vad jag kunde se.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om hela konceptet då jag har svårt för att se vilda djur sitta fadtkedjade. Men jag kan inte låta bli att tycka att det var häftigt att få klappa och nästan krama om vilda tigrar. Jag har kort på kameran men tyvärr kan jag inte ladda in korten från den förän jag är hemma igen , men här kommer några andra bilder iaf. 

Redo för Tiger Temple 

Påvääääg 

Men vi krockade!!!


Tigerunge på fem månader 


Imorgonbitti flyger vi norrut till Chiang mai och det ska faktiskt bli rätt skönt att lämna bangkok i några dagar. Tisdag nästa vecka är vi dock här igen I en natt innan vi drar till Koh Chang.
Till top