sometimes things has to fall apart so better things can fall together

I helgen har jag laddat med positiv energi. I fredags på kvällen åkte jag till Erika. Vi åt middag i gottsunda centrum och satt sen och pratade om allt och inget henma hos henne. Så välbehövligt och bara så gött!

I lördags städade jag hemma och begav mig sedan till Nyby för att köpa kattmat. Hon är ju lite kräsen med maten så man måste ge henne olika smaker på blötmaten från gång till gång, annars slutar hon äta den.
Efteråt mötte jag upp Angelica. Vi åkte till hennes odlingslott och rensade ogräs. Det var väldigt härligt! Skulle nästan vilja ha en liten plätt själv, men det får bli vid ett annat tillfälle i så fall. Vi stannade en timme, sen började det regna. Vi åkte hem och jag duschade och gjorde mig iordning innan jag gick hem till Angelica och Anders som bjöd på middag. Fläskfilégryta! Gooott! Vi drack lite vin och spelade sällskapsspel i form av monopol. Det gick helt klart bäst för Angelica. 

Igår gick jag på en promenad i solen och bara njöt. På kvällen träffade jag Madde för en sushimiddag i stan.

Idag har jag återigen tagit en promenad i solen, läst bok på balkongen och planterat kattgräs på balkongen. Så mysigt och jag njuter av att vara ledig. Sofia ringde även idag vilket var helt fantastiskt! Vi insåg att vi varken träffats eller pratat i telefon sen jag flyttade från Östersund,  vilket är två år sen nu. Herregud. Tur hon ringde! Och som jag saknar henne! Bästa bästa Sofia! :)



Imorgon på eftermiddagen åker jag till Stockholm för konsert med Huong, som jag inte träffar sedan mars förra året! Galet! Vi ska se James Morrison, kommer bli toppen :)

På onsdag ska jag träffa chefen på Försäkringskassan för att diskutera ett jobb där. Spännande! 

Åh vad jag älskar våren!
Till top