Så kommer alla känslorna

Det är mycket som händer nu. Många känslor på en och samma gång och det är som att åka berg-och dalbana. Som sagt.. vid ett uppbrott är det många känslor som ska ha utrymme för att hanteras och bearbetas. Det är tufft. 

Lättare blir det inte heller när jobbstresse kryper närmare. På fredag börjar jag om att jobba efter tre månader. Även om det har hänt mycket med mig under dessa tre månader så känner jag mig inte redo. Jag och Lovisa har fått en del uppdateringar om läget på jobbet och det är ju fortfarande kaos, kanske till och med mer än innan vi åkte. Känns inte så kul. 

Jag har mått bra i min kropp under dessa tre månader. Inte så ont i kroppen, migrän väldigt sällan, huvudvärk väldigt sällan m.m. Det gör att jag verkligen blir medveten om den stress som tränger sig på nu. Jag sover allt sämre och biter ihop under natten vilket gör att jag har ont i tänderna på morgonen. Och igår kom migränen. Jag försökte hålla mig vaken så länge jag bara orkade, men när jag dessutom började må illa av smärtan i huvudet så gav jag upp och då var klockan halv åtta. Suck.. en positiv sak är ju dock att jag vaknsde halv sex idag och var ganska pigg så då var det lika bra att kliva upp. Huvudvärken har tyvärr inte släppt helt..

Nåja.. frukosten intagen och då var det väl bara blicka framåt och se vad dagen har att erbjuda..

Till top