Hold on to a happy feeling

Jag är glad! Helgen som var,  veckan som är och helgen som kommer känns bra.

I lördags blev jag och Johan spontant inbjudna på middag och spelkväll hos Angelica och Anders. Jag ooch Angelica har under en tid pratat om att vi borde träffas alla fyra,  eftersom vi verkar vara så lika varandra. Jag och Angelica hittar fler och fler likheter hela tiden och Johan och Anders har också gemensamma nämnare som politiskt intresserade inom samma parti och studier i statsvetenskap. Det var en härlig kväll och nästa gång blir det vi som bjuder igen. Det blev en omgång settlers som jag förlorade stort,  haha. Bättre lycka nästa gång  ;-) hade iofs inte väntat mig något annat när alla utom jag spelat spelet x antal gånger och med mycket strategi. Jag spelade i en helt annan liga. Amatörligan ^^

I måndags fick vi finbesök av Madde och Dennis. Dennis flyttade till Ryssland idag för att plugga, minst ett år,  så det var härligt att hinna träffa honom några timmar innan hans avresa <3 De kom hit 20.30 och stannade till 23.45. Jag var lite trött jobbet på tisdagen,  men det var det lätt värt! :-)

Imorgon är det fredag och jag ska på middag och teater med några från jobbet. Egentligen ingen i min ålder,  snarare 45+ på alla utom mig,  men jag trivs bra med den lite äldre och lite bittra skaran på jobbet  ;-) vi ska se "skvaller". Hoppas det blir bra :-) efter teatern är tanken att jag och Johan ska gå ut tillsammans med Madde och några av hennes kompisar. Jag vet inte riktigt hur jag har tänkt orka med det, men det får lösa sig på något sätt. Har ju aldrig varit ut i Uppsala.

På onsdag nästa vecka händer något spännande. Angelica frågade mig idag om jag vill följa med henne och vara smakråd på brudklänningar. Hon och Anders ska gifta sig i augusti. Jag tackade givetvis ja till denna inbjudan och det ska bli så spännande! Jag har lovat att vara helt ärlig med vad jag tycker. Jag är redan exalterad då jag aldrig ens varit in i en butik med brudklänningar. 

Nu är det dags att sova och ladda upp för fredag och helg!
Till top