Fredag

Fredag. Jobb i vanlig ordning. Så trött idag. Är inte van att ha folk omkring mig hela tiden och att dessutom göra saker hela tiden. Tar på krafterna känner jag. Men det har varit riktigt bra dagar, fast ska bli rätt skönt att gå tillbaka till vardagen också ;)
 
Jobbar bara nästa vecka och sen åker jag och Johan till Paris i 4 dagar! Woop! Hur jäkla härligt som helst. Har velat åka dit väldigt länge men aldrig verkligen tagit tag i det. Tror det kommer bli riktigt bra :)
 
Nu är det väl bara att ta tag i jobbet och även börja hinka de där kaffet med vitt. Inte gott för övrigt. Men om jag inte gör det finns nog en överhängande risk att jag somnar här på mitt skrivbord. Tror inte det ser vidare bra ut :)
 
 
För övrigt är det på dagen fyra år sedan jag åkte hem från Israel/Palestina, med ett tungt hjärta.
Idag är det även ett år sedan jag, Sofia, Adam och Jonathan var och såg The Mousetrap på Bristol Hippodrome
Till top