Nytt kapitel

Första inlägget från Uppsala. Känns lite konstigt, men också bra. Det är en spännande tid jag har framför mig :) Innan vi dyker in i Uppsalalivet skulle jag vilja blicka tillbaka på sista veckan i Östersund.
 
Sista veckan i Östersund bestod givetvis av en massa packande och från min sida även mycket panik och stress. Men jag hann även med många härliga stunder tillsammans med mina fina, som jag verkligen saknar nu!
 
Det blev träning med Huong, lunch/fika på Pause med Huong och Sofia, lunch på Oscars med Johan, Ann-Kathrin och Huong, fika med Maria och en supermysig sista kväll med middag och vin hos Sofia och Niklas med Sofia och Niklas (såklart), Maria och Erik samt Huong. Ville inte gå hem! Jag blev så ledsen när det var dags för mig att lämna kalaset och gå hem och packa och städa det sista inför lördagen. Men det blev en perfekt avslutning på Östersundslivet ♥
 
På lördagen ringde kl 07.00 och jag hade inte lyckats sova mer än två timmar under natten. Trots det var jag rätt pigg när klockan ringde och vi var iväg från Östersund strax innan 09. Resan ner gick fortare än väntat och vi var framme i Uppsala redan 15.30. Vi skrev på kontrakt, skyndade oss att ta upp alla saker till lägenheten och skyndade sedan iväg till Ikea för att införskaffa ett köksbord och en datastol. Det blev lite annat smått och gott också. 
 
Nu har vi packat upp sedan i lördags och det börjar se rätt bra ut på sina platser. Det är såklart mycket saker överallt fortfarande, men det är en klar förbättring redan från igår ;) trots det; ursäkta röran! Det kommer inte ser ut såhär för alltid ^^
 
 
 
Till top