Tjolahopp

Torsdag. Tredje dagen på jobbet. Jag känner mig rätt slut i huvudet, och de kör hårt med mig här borta! Idag har jag så smått börjat skriva på en utredning. Känns spännande, men som sagt är allt väldigt rörigt just nu. Det är dock okej med tanke på att det är just tredje dagen ;)
 
Idag har jag varit på utbildning i arbetssystemet som vi använder här på SLS. Ett småkrångligt system må jag väl säga, men det ska nog lösa sig med tiden.
 
Jag har varit såååå trött den här veckan. Natten innan tisdag (började i tisdags) lyckades jag sova ungefär 4 timmar och samma natten efteråt. Inatt har jag däremot lyckats få en hyffsat natts sömn. Men det känns i kropp och knopp att jag börjat jobba, men än så länge känns det kul. Anna N och Cecilia tar väl hand om mig och alla andra är så väldans trevliga :)
 
Men tro mig när jag säger att det ska bli härligt med fredag imorgon :D Jag behöver sömn och vila nu ^^
Till top