Missing my friends

Jag jobbar och har mig, i vanlig ordning nu mer. Ska bli skönt med lite påskledighet. Kroppen är fortfarande inte riktigt van att kliva upp tidigt varje morgon. Kan inte ens unna mig att sova länge på helgerna eftersom jag har svårt att somna söndagkväll då. Nåja :)
 
Jobbar min 12 arbetsdag. Känns som att jag varit här en evighet, samtidigt som jag känner mig väldigt ny på många områden. Har lite svårt med det sociala ibland och känner mig mest awkward. Jag hoppas verkligen att det löser sig snart :P Saknar mina vänner som jag kan gå helt bananas med!!! Även praktiken i England där jag kände att jag veeeerkligen kunde vara mig själv även i jobbet. Kunde sitta och skämta med Sofia, Qerim och Elinor och ingen tyckte att jag var knäpp, framför allt inte tråkig och jag tror inte att någon tänkte att jag inte gjorde mitt jobb. Jag gjorde minsann mitt jobb :P
 
Jag har börjat komma in mer och mer i jobbet här och har fått börja göra lite saker på egen hand, men det är långt ifrån flytande.
 
Nåväl. Påskledighet. Johan ska jobba i Sthlm i helgen så jag blir alooone. Men kanske kan vara rätt skönt det också :) Om det blir fint väder ska jag hänga på balkongen och kanske till och med bli lite brun.
Till top