Oh happy Sunday

Jag har haft en sån bra helg! I fredags städade och tvättade jag i princip hela dagen. På kvällen gick jag till Maria för en myskväll. Känns så myyysigt att spendera lite mer tid med henne än jag gjort på ett bra tag nu. Både förra helgen och i helgen. Love it :)
 
Igår på dagen gick jag och Sofia på stan. Blev ingen shopping för mig, men Sofia shoppade en del ;) Sen var det Dinner Party på kvällen. Jag och Sofia åt middag hos Raa från Spanien och Daniel från Tyskland. Sen gick vi vidare till Janka och Adéla. Supergod mat hela vägen igenom. Jag och Sofia hade efterrätt hos mig. Det blev en kladdkaka med någon sorts fudgetopping. Suuupegott! Det tyckte även Ann-Kathrin och Robert samt Lisa M och Tobey. Vi hade en riktig rolig förfest här innan Oscars. Oscars var inte jättekul, men inte tråkigt heller. Jag gick hem vid halv 2 och mötte då upp Johan. Mysigt :)
 
Idag blev det brunch hos Huong tillsammans med de bästa människorna jag känner till i Östersund - Huong, Maria, Sofia, Johan och Klaus. Supermysigt! Brunchen var så himla god också. Kändes som att jag kunde äta hur mycket som helst.
 
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå. Ska ju till stallet och rida ikväll! Sofia ska följa med ikväll och det känns så kuuuuul :D Jag känner mig så himla glad idag. Toppensöndag :)
Till top