When you gett worried I'll be your soldier

Senaste veckan har varit fullsmockad, som vanligt nu för tiden.
Grupparbete nästan varje dag som slutade i en lyckad redovisning i torsdags. Vi hade förberett ett rollspel i form av ett TV-program och klassen och läraren uppskattade konceptet. De var kul :)
 
Jag var även duktig och tränade mer än vanligt förra veckan;  bodycombat på tisdan och CX på torsdan. Sen har jag ridit idag.
 
I fredags var jag hundvakt till Love när Maria hade tenta. Jag och Love myste på och gick på promenader själva och även tillsammans med Huong och Jalla. När Maria var klar med sin tenta gick vi till Wedemarks och fåt lunch och fikade.
 
På kvällen blev det tacos hos Huong tillsammans med Huong, Maria, Johan, Klaus, Linda, Annika och Martein. Mysigt :) Jag och Johan drog dock hem vid 21 och hade en myskväll. 
 
På lördagen var det dags för Phulsittning. Dvs ovvefest. De var minsann ingen vacker tillställning, men kul var de! Jag hade så pass kul att jag lycakdes spräcka min ovve när vi lekte, och jag har två fina jävligt fula) blåmärken från samma lek. Tokigt. Jag som inte ens tycker om att leka sånna lekar. Jag blir så himla stressad. De var kaos i ABC när folk blev fulla. De flög till och med pizzor (riktiga pizzor alltså) där ett tag. 
 
För mig blev kvällen kort. Jag låg i sängen innan 22 på grund av för mycket phulvin. Men lika bra var nog det. Jag har varit väldigt bakis idag trots allt. Sovit en massa och ätit dåligt idag. Men ridningen for jag till ändå och tur var väl det. Det gick så himla bra på ridningen idag! Liro, som jag aldrig ridit tidigare, var såå fin! I början av lektionen var han väldigt stel i halsen och jag var inte så tydlig med mina hjälper. Mot slutet så hände nånting och allting lossnade. Finingen gick till och med på tygeln från stund till stund :D Då blir man gode glad alltså ;) Extra kul var det ju eftersom att Johan följde med mig till stallet idag också. Mysigt :D
 
Min ridlärare, Anna, sa att hon hade pratat med ridskolechefen idag och de skulle försöka hitta en annan grupp åt mig. De skulle bara hitta en passande dag och tid :D Sweeet! De känns ju så himla kul att det går så bra för mig och att andra ser det också :) 
Till top