You have everything you need if you just believe

Den senaste veckan har jag haft flyt. Jag har kommit ikapp med alla mina kurser samt lyckats få högsta betyg i en kurs. Det trodde jag verkligen inte skulle hända! Men jag tackar och tar emot :) Nu ligger jag i fas och jag kan inte beskriva hur bra det känns :D
 
I fredags var det bakning hela dagen. Huong fyllde 23 år och önskade sig inget förutom en massa fika, och det fick hon minsann. 
Bild lånad av Tatjana
 
Förutom en jäkligt rolig fredag med alldeles för mycket fika, lite vin och en massa massa skratt, så har helgen varit lugn.
Sofia, Maria, Huong, Holger, Janka, Raluca, jag och Vojta. En del av alla som firade Huongs födelsedag :)
 
På lördagen låg jag och Johan och halvsov i soffan hela dagen och på kvällen blev det go-middag i form av grekisk pyttipanna. 
 
På söndagen tvättade jag, pluggade lite samt tränade CX.
 
Denna vecka har bestått av seminarie igår, julmusik (!) och power walk med Love på kvällen. Det är så skönt att vara hundvakt ibland, för då måste jag ta mig ut på promenad :D Och Love är typ världens finaste hund dessutom. Dock har han skrämt livet ur mig de senaste dagarna, då han agerat som att det varit ett spöke i min lägenhet; han har frustat och fnyst och stirrat mot sängen och dörren. Freeeeaky!!!! Jag tänker dock tro på att det har något med skidskyttet att göra och att det inte alls är något spöke i min lägenhet. Jag lyckas ibland.... andra gånger ringer jag till Johan i panik och ber honom eskortera mig från min lägenhet till hans...... tuff brud!
 
Idag var det föreläsningen på förmiddagen och sen har jag och Maria försökt plugga. Vi har iofs pratat en hel del om en massa andra spännande saker som händer i våra liv just nu, men vi har faktiskt pluggat lite också ;) Imorgon tar vi nya tag också :) 
 
Huong var så snäll och bjöd oss på middag idag också - fiskpinnar, potatis, remouladsås och sallad. De var faktiskt gott =) Inte min favoritmat, men blir man bjuden på mat tackar man ju inte nej! ;) Sen var det dags för combat för mig och Sofia. Jääklar vilket dunderpass. Nu sitter jag här alldeles matt, men fräch. Nyduschad och redo för en kopp te som avslutning på kvällen :) Gör allt för att stå emot mitt enorma sockersug just nu ;)
 
Till top