I'd rather be lonely than with someone new

Usch. Adam flyttade ut förra helgen och Jonathan flyttade ut idag. Nu är det bara jag och Sofia här för en stund. Vi fick dock ett sms från Jonathan idag där det stod att Paul skulle ha en visning på huset idag, ikväll. Fuck! Där rök mina och Sofias planer på bio efter praktiken. Istället fick vi skynda hem och attackstäda. Det han bli rätt okej innan Paul och en kille som heter Chris ringde på dörren. 
 
Det kändes lite som att Paul försökte slänga ut mig och Sofia när han sa "när flyttar ni ut? Vi har väldigt många som är intresserade, så det är lite kaos nu". Tack för den... Men mig ska han då fan inte slänga ut i förtid. Jag har betalat hyran fram till 23 juni, så om jag vill så ska jag banne mig kunna stanna tills dess. Punkt.
 
Men jag saknar Adam och Jonathan massor redan. Det är ett för stort hus för två pers. Jag vill inte ha in några nya heller, för ingen kan ta deras plats i huset enligt mig. Det känns tungt att någon annan ska flytta in. Det blir liksom ett sånt definitivt slut på hela denna resa. Denna fantastiskt roliga resa!
 
Vi hade i alla fall en jättetrevlig sista kväll med Jonathan igår. Vi satt i loungen och såg på tv, pratade och skrattade en massa. Jag googlade platser i England när Jonathan kunde träffa tjejer, haha :P 
 
Här kommer bilder från ett antal minnesvärda stunder tillsammans med de bästa flatmatesen jag kunnat önska mig
Min födelsedag då mina fina flatmates tog med mig på restaurant och gav mig denna söta och gooooda tårta!
Första utgången tillsammans med Sofia och Jonathan
 
Pancake day när vi bjöd Adam och Jonathan på pannkakor. Det var även här som det började brinna på spisen och alla bara stod på sidan om och konstaterade att det faktiskt brann :P
 
Sofia är äcklad av mjölet när vi hade en Pizza making contest med Adam
Adam vann...
 
Och ytflyttningspresenterna från mig och Sofia. Adam satt med diskborsten i knäet hela kvällen och såg så nöjd ut :P Jonathan var väl sådär imponerad av sugrören, men han provade faktiskt ett!! :D Haappy days!! :) Han tyckte även att påsen såg användbar ut, så även om inte sugrören var de bästa så kan han ju alltid använda påsen ;) hahaha
 
Nej fy fan va roligt vi har haft det. Jag kan inte sluta tänka på det. 
Till top