And I am haunted by the things that you're saying to me. I get so defensive because I try so hard.

Nu har jag varit i Piteå en hel vecka. Kan inte fatta att det redan gått en vecka! Jag har haft sjukt roligt och hunnit träffa de närmsta. Nu börjar det nästan kännas jobbigt att det snart är dags att åka tillbaka till Östersund. 
 
Julafton var lugn och härlig. Vi firade hos Stefan och Victoria i Norrfjärden. Det var nästan inga barn, bara Pontus och Ida. Det var med andra ord lugnt och städat och det var såååå skönt :) Mysigt!
 
 
 
Fick fina julisar i form av mysiga varma sockar, schampo och balsam som ska vara bra för mitt torra hår, en olja för torrt hår, pengar, en köksvåg osv :) Så nöjd :) Ska skämma bort mitt hår ordentligt ;)
 
På juldagen var det utgång i vanlig ordning. Traditionsenligt blev det jag och Tobbe på fest. Vi firade för tusan 4-årsjubileum igår för vår vänskap. Grattis till oss :P
Förfesten hölls hos Peter som jag gick med på gymnaiset. Där var även Benny som jag gick med på gymnaiset. Med mig var även Madde, Dennis och Dennis kusin Sofie. Det var så himla kul, och det är så roligt att vara hemma i Piteå och träffa Madde, Dennis och Tobbe. Det gör nog mer än halva vistelsen här! J
 
ag och Tobbe hade dock skaffat biljetter till Challenge, så han och jag drog ut vid 23. Det är så nice att gå ut med Tobbe, för han förstår hur det är att vara en fattig student. Jag hade turen att bli bjuden på taxiresan till stan samt en cider på krogen :D Vissa har det bra!
 
Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag och mamma var ut på en härlig promenad tidigare idag. Skönt att komma ut när det är ordentligt med dagsljus. Nu ska jag och pappa snart åka ut till Stefan och VIctoria och surra en stund. Ja.. de var välr ungefär vad som hänt i mitt liv ^^
Till top