Mind your manners

Det var så roligt på festen i fredags! Till en början var det bara jag, Huong och Sofia och Huong kämpade med att göra en bål som vi kunde bjuda på. Kring halv 9 började folk trilla in på riktigt. Sofia O, Ann Kathrin, Bram och Milou. Vi spelade lite drickspel och hade riktigt roligt. Ann Kathrin fick känna på "fuck the dealer" ordentligt, och det slutade med att stackarn valde att gå hem istället för att fortsätta festen. Senare kom Alexandra, Johan, Robert, Patric, Thomas och Simon.
 
Jag, Huong, Sofia, Sofia, Bram, Milou och Patric gick ut på plaza och fortsatte röja där. När de stängde vid 02 styrde jag, Huong och Sofia O stegen mot min lägenhet igen. Där var Johan, Simon och Thomas kvar och satt och pratade. Efter detta är det rätt svart för mig. Jag har inget minne av att jag borstade tänderna eller la mig i sängen. Jag har heller inget minne av att Huong tog mitt armband när hon lämnade min lägenhet :P Nej.. det är rätt svart där efter krogen.
 
Jag kan ju säga att jag inte mådde så jättebra igår. Det tog ett bra tag innan jag kunde ta mig upp från horisontell läge. Gulligaste Johan kom dock förbi med pizza och cola och sen myste vi hela dagen. Bara det var ju värt det :)
 
Idag ska jag och Huong träffas för att prata ihop oss inför onsdagens opponering av C-uppsats. Sen ikväll bär det av till stallet för veckans ridlektion :)
Till top